>

Ännu en gång

Nu blev det helt fucked up, varför ska det vara så svårt? Och det bara kliar, och illusioner flödar. BLÄÄ!
Jag kallsvettas, äckligt. Vill ha min kvällsmüsli nu!, fast egentligen vill jag ha honungspuffar! :) Fast egentligen inte, för jag vill ha havrefras! Mums :<
Jag gillar inte sovmorgon, ska jag åka buss eller cykla? Alltid lika svårt att välja. Cyklar man kommer man till skolan, och är helt äcklig, men jag är faktiskt rädd för att åka buss. Och speciellt 502:an och dom känns riktigt hemska, så det är ju great!
Jag satt och tänkte på att jag inte ätit kött på 1,5 år (blev typ tvingad då..) och vart vegetarian i jaa.. Vad blir det.. Bara 2 år?! Fan va lite.. :z Eller det var faktiskt i bussen hem som jag satt och tänkte på det. Och att  jag är stolt över mig själv som står emot så mycket, såklart syftar jag nu inte bara på köttet.. 
Men funderar JUST NU på om det är värt att beställa hem lite t-shirts.. Fast skulle ju ändå inte kunna använda dom annat än hemma, så det känns liksom inte värt. Fan va tråkigt allt jämt är. I sommar kommer det bli varmt, usch. Fast kan nog kanske ha shorts, iaf när man är ledig.
Nejfan nu äre ju läggdags!
LÄGGER IN EN ÄLSKAD FAVORIT <3
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: