>

Blä

Helgen har gått fort, även fast jag fått 2 "extra dagar", och i morgon blir det industri.. Det blir ja.. Dom har väl antagligen fått hem material, så tänk om vi ska svetsa :<<<?!!?!?
Menmen, idag har jag lyckats sola 30 minuter >:'D! höhöh. Och sett på Basilisk! Blev så sur :< Hotarubi dog!
När jag ändå är igång kan jag lägga in bild på sexiga, manliga Gennosuke (och Oboro)!
Har bara två Basilisk dvd:er kvar :< MEN DET BETYDER ATT DET SNART IS TIME TO WATCH RUROUNI KENSHIN! :D Men jag mår illa, äckelmat. Jag vill ha pannkaka! Men kan man äta mat två gånger? Och jag mår illa och magen är full.. FAST PANNKAKA ÄR GOTT :D
Nejmen en ny vecka är väl najs, mina filmer hann inte komma förra veckan, så får hem dom 4 i veckan, och antagligen en femte film också :) Lite roligt, två av filmerna har jag inte sett för jag inte trott dom vart så bra, men ja :D Idag är det den 18:e, snart är det ny månad, viket betyder att då ska jag köpa iaf första säsongen av Ranma, jag är lycklig!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: