>

Konichiwa

Vaknade och mådde inget bra, och det har inte gett sig än, är liksom snurrig och mår illa.
Skulle lägga mig ute förut, försöka få lite bränna, och samtidigt börja (skulle börjat för nån dag sen, men tänkte att det får bli något att fördriva tiden med när solen är uppe..) läsa i min bok, men efter en halvtimma blev det helt molnigt, men jaja, det blev ju riktigt härligt väder då, dock kan man inte få (gratis) bränna utan sol, buhu :<
Jag som ville testa min sololja.. Men ja, har tittat klart på andra dvd:n av Basilisk, och just nu lagar jag mat, ska bli kokt potatis och kokta morötter, veg-köttbullar och svampsås.. Fast jag är hungrig åt bara i skolan igår, så har kokat några ägg så tar väl ett eller två ägg efter jag skrivit det här ^-^ Om ni vill veta så är det bruna ägg, jag älskar bruna ägg :D:D:D:D
Sen när maten är klar ska jag äta och se på Gurotesuku (eller Grotesque som den heter på engelska..), jag som älskar japanska skräckfilmer :D<3! Får hoppas den är bra :) Dock föredrar jag ju "spök" genren när det gäller japansk skräckfilm, men men! ;D

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: