>

Lördag

OHAYOU
Jag duschade nyss och känner mig jättefresh ;D Jag måste äta müsli snart, ätade bara lite soppa igår :) potatissoppa dessutom, idag ska jag äta något annat med potatis. Jag älskar potatis :* Potatis och pannkaka är min favoritmat, eller, tillsammans vetefan men ja :D Fast något som är såååå mycket bättre än det är anime, aaaaaaaaanime, aniiiimmeeeee :'''D Hihi, hoppas mina Rurouni Kenshin filmer (och Basilisk serien (aa)) blev skickad igår, så kommer det nog på måndag, eller som senast på tisdag, åhh gud! <3 DOCK ÄR JAG PISSED OFF, vill så gärna ha Rurouni Kenshin OAV serierna, men i Sverige finns bara Betrayal och Reflection, och jag vill så gärna se "Trust & Betrayal" MEN Trust finns inte i Sverige, det är ju vääärt! Hallå Trust & Betrayal ligger ju tvåa på AnimeNewsNetwork's top tio lista över all anime som finns, och den verkar så fiiiin :<
Men iallafall, jag vill bara se klart på Wedding Peach, så bra, men försöker hålla mig till en film per dag (har inte heller tittat varje dag..), vill ju liksom ha kvar så länge som möjligt.. Dock kommer jag ha väldigt mycket att se på.. Ska ju se klart Wedding Peach, sen School Days, sen Suzuka, sen Rurouni Kenshin(Samurai X), sen Basilisk, och så vill jag se om en massa serier, SPECIELLT KIMI GA NOZOMU EIEN(Rumbling Hearts).. Funderar även på att köpa hem DNAngel, eller asså, jag har ju serien, men det är en "thinpack" collection, och jag föredrar ju LÖSA dvd:er (kanske i en box), så ja, får se :)..
Ojj, nej nu ska inte anime ta upp hela inlägget ;D Hihi hejdå!

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: