>

Luckyyy! ;D

Skolan var seg och jobbig, har dessutom ont i nacken, industri är hårt! Ska be mamma pussa bort det onda :)
Vi slutade 12:30 idag men jag väntade på mor som slutar 16:00.. Jag fick en kram idag, och jag är jääääätteglad för det, haha jag är så okool så jag får aldrig kramar ;D Gissa av vem? Samma person som jag fått alla mina senaste kramar av, han är bra söt, och liiiiiiiiiiiiiiten!
Nog om det. Har redan försökt skriva i bloggen 2 gånger nu, men datorn segar :< Nu hoppas jag jag har vart snäll mot den ett tag så jag kan avsluta inlägget..
Resten av dagen ska iaf spenderas med en gammal Wallander film, med Rolf Lassgård.. Hmm, tyvärr ingen Kenshin idag heller..
BTW MAMMA PAPPA HAR NYSS KÖPT EN TILL FRYS! MASSA MAT ÅT MIG, YAAAY!
NU SKA JAG ÄTA PANNKAKOR! Med masssssssssssa socker på :D
Söt vovve :3

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: