>

Mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :<

Vaknade lite över 8 idag, yaay me! :D Även fast jag la mig sent igen :<
Har ätit müsli och sett på en Wedding Peach film, och tänkte unna mig att se en till film senare ikväll (a)
Men nu till vad som är så hemskt! JAG KOM PÅ ATT DET ÄR EN RÖD DAG IDAG :< Då funkar ju inte posten, det betyder jag får inte mitt paket förens imorgon?! :<< Aww.. Men iallafall.. JAG VILL INTE TILL SKOLAN :o! Och juste måste börja läsa min bok snart, har bara typ en månad kvar innan den ska vara färdigläst.. Va ju nåt vi fick som "uppgift" i Svenska att göra, för typ nån månad sen (?) Usch va äckligt, jag gillar inte att läsa böcker :< Iaf inte nåt annat än manga, men det är ju skillnad!
För övrigt tycker jag det är väldigt skönt väder idag, yaay :D Och ska nog äta våfflor till mat, namnam! :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: