>

Nyduschad som fan!

Det kändes riktigt segt att gå upp i morses, vaknade inte ens av mig självt, höh (men det gör jag imorgon, sovmorgon, yaay!). Måndagar = VEERKSTAD. EFtersom vi äntligen har något annat än "övningar" att göra, så är det rätt chill. Som jag nämnt tidigare är vi uppdelade i olika grupper som gör olika saker, min grupp går sakta men säkert framåt, det tar sin tid. Lite irriterande att vissa grupper redan är färdiga, men så är det väl när min grupp är koolast och tar på sig det segaste arbetet :) Natanael var med i verkstaden idag, stackarn ska kanske börja IP1 i höst, tyvärr ska han inte vara med på någon annan dag, men det var kul att se han :D! Har haft mensverk idag, skitnajs ju, magen helt uppsvullen! Jag vill bara ha fettomage om det ligger en bebis där i ju :< Jag måste komma ihåg att föra över min novell/berättelse till mor och fars dator så jag kan kopiera ut, samt INTE glömma sätta dit namn etc.. Får väl hoppas betyget på den inte blir för lågt, har väl vart bortskämd med Maggans MVG+++ ;D
Men nu ska jag fixa PANNKAKOR!!! och se på film :) FAST FÖRST SKA JAG SPELA GOLD MINER HEJDÅ!

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: