>

Ranma är skojj :3

Det finns så många roliga personer i Ranma, men Kuno tar nog priset :D Han tror jämt han är så manlig och att alla vill ha honom, bra fantasi med andra ord. Dessutom väldigt pervers, formell och ändå överdramatisk. Helkul :)
Lägger därför in två clip som jag tycker är roliga, en kortis och en längre med flera olika scener, enjoy :'D
(TYVÄRR ÄR MAJORITETEN RANMA CLIP PÅ YOUTUBE ENGELSK DUBBADE!)

Men sen kan man ju inte heller sluta följa Ryoga, som alltid går vilse och inte har tankar för nåt annat än kära Akane :D Och han är tydligen min Ranma-look-a-like, men visst likheterna finns ju tyvärr.. Hah!
Här är en samling roliga scener med Ryoga ;)
Ranma, Ryoga, Kuno och Nabiki är i princip mina favorit karaktärer, iallafall dom som jag tycker är roligast!
//JOHANNA
Postad i: Underhållande Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: