>

Sent hem idag igen..

Imorses vaknade jag massa gånger mellan 6 och 7, bestämde mig till slut att gå upp, kommer inte ihåg vad vi har gjort i skolan, eller joo! Vi lekte med Barbie och Actionman dockor på matten! :DD Och efter skolan så var jag och Sofi på "mobbstoppar" möte. Tydligen ska vi på Vadsbo heta "Vadsbos Änglar"... Haha ja namnet fångar nog några blickar! VI ska träffas igen nästa torsdag (YAAY VI SLIPPER GYMPA :D:D) och sätta ihop ett enkät. Sen ska vi gå ut i ala klasser på skolan med enkät-en, förhoppningsvis slipper jag och Sofi ta hela Nya Vadsbo.. Men jag är ändå nervös som fan för det! Mötet slutade 3, så hann ju inte med någon tidig buss, åkade mamma hem! :<
Om någon dag (förhoppningsvis imorgon!) kommer det hem 4 st Ghibli filmer, av den Storbrittaniska versionen. Yaay me, däribland min favoritfilm of all time, Howl's Moving Castle!
Och i morgon ska vi gå runt titta på projektarbeten hela dagen, skitkul... Men det blir nog cykla till skolan, yaay me!
Nu måste jag duscha!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: