>

Tröttisss

Har nyss kommit hem från skolan! Idag var det ju som sagt verkstad, det var hur kul som helst :z Jag längtar faktiskt till måndag.. Shit my! Jag, Sofi, Emil och Dennis håller på gör något jävla plåt-ställ, skittungt.. JAG SVETSADE MASSA, JÄTTEDUKTIG :) Glad dag, yyaay. Snart ska jag se på Howl's Moving Castle... Vill ha negerbollar idag igen :< Har ätit det dom senaste 4 dagarna, är man fet så! :D Fast egentligen är jag nog inte så jättefet. Min bror säger jag är smal men tjock i sättet. Och mamma säger jag beter mig som en äcklig, tjock gubbe. Hihi :D Och idag kan jag ÄNTLIGEN börja se Rurouni Kenshin, har bara kommit massor ivägen + att jag ska lägga mig typ halv 10 så. Jag har godis :D Det är gott, fast egentligen gillar jag nötter och torkad frukt mycket mer, för det är sånt som apor äter! Föresten, nu vill jag se på Pippi Långstrump, hon är bäst! Jag är en riktig muskelkvinna precis som Pippi, yaaaay :D Den här vill jag ha! Vem vill köpa den till mig? Bara ställa sig i kö!

I like this låten, LA LA LALA LALALA LA LALALA LA
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: