>

;z

Usch va det har vart soligt, varmt, jobbigt och ljust idag! Vill inte ha sommar :< Det är för soligt. Dessutom känner jag mig superblek och äcklig, och jag vill inte gå i tunna kläder, men kommer ju typ svetttas ihjäl eller nåt, blä.
Skulle inte va fel att va lite brun nu, exempelbild - tagen i höst..

Menmen, nu när det är varmt kan man ju gå till gymmet utan att frysa ihjäl, samt cykla te skolan om man missar bussen! Men på tal om gymmet, borde kunna gå dit snart, dock vill jag ju bara springa, men det borde gå rätt bra i en sån här maskinsak man "springer" på, alltså inte ett löpband då.. Men gud va det kommer kännas konstigt att gå dit igen, hoppas det inte är så mycket folk där, slutar ju rätt tidigt nu för tiden, så ja, hoppas. Och nu när det är varmt ute kan ju liksom dom sabla indierna springa utomhus!
Men nej, usch på sommaren!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: