>

Fan va konstigt det känns att ha vart ledig såhär länge!

Igår vaknade jag 6, och idag 7. Känner mig helt omedveten om vilken dag det är. Sist jag va ledig mer än en dag va typ mer än en månad sen. Ärligt talat har jag ändå inget att göra, kan ju glo om lite anime, men har inget nytt. Menmen. Sen när jag får lön ska jag väl köpa på mig lite. Såklart NANA, sen ska jag nog köpa Ranmam, även om man inte kan få tag på första säsongen i Sverige, men får väl söka lite mer. Vet inte hur länge sen det var,. men ett bra tag iaf. Tror jag såg första säsongen fast i ett riktigt boxset. Det är ju supermycket dyrare, och hur snyggt är det med endast första säsongen i sån utgåva? Men det blir att fundera ordentligt. Och såklart massa Ghibli silmer, och sen får jag väl se. Liksom.. Ranma är ändå 161 episoder och NANA är liksom 47 episoder, så man har ju lite då..
Idag ska jag nog ta ett varmt mysigt bad med inpackning + ansiktsmask. Och.. Se på film som vanligt?
Fan jag vill se mumin! Bror har ju några filmer, kanske ska sno lite :)?
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: