>

Jag har sprungit ;) Skitstolt!

Som rubriken säger ;) Fast tog bara det korta spåret (2,5 km) eftersom att jag bara sprungit en gång de senaste 8 månaderna :) Blev väldigt stolt över mig själv då jag presterade mer än förra gången jag sprang (typ 3 månader sen..?) De första typ 300 meterna gick segt, växlade mellan gång och jogging. Tänkte ba att FAN DET HÄR KOMMER JAG ALDRIG KLARA, VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?! Men det va väl för att första biten är värsta låånga uppförsbacken.. Men efter det så sprang jag lite mer än 2 km utan en enda paus, riktigt stolt faktiskt. Eftersom att jag inte stannade någonting så slapp jag typ spyorna (dom brukar komma när man har stannat lite, eftersom att ah, jag vet inte men.. Man har väl inte tid att få upp spyor om man flåsar som en idiot) fast dom kom såklart efteråt, riktigt vidrigt var det. Massa vidriga nudlar, och usch jag vill inte tänka på smaken ;< Inte så att det smakar spya, men det smakar inte gått om man redan ätit det en gång..
Sen efteråt gick jag dricka vatten. Och när jag kom tillbaka till cykeln var jag pigg igen, och tänkte ta mig en till runda, men kända att det började bli sent. Och efter att jag cyklat/gått typ 200 meter, så kommer mor och möter mig BARA SÅDÄR :o...
Sen när jag kom hem satt en såhär gullig lapp på ytterdörren :)


"DET ÄR STÄNGT MEN HAR DU MIN DOTTER MED ÄR DET ÖPPET"
Så gullig man kan va <3
Har nyss duschat och sitter nu med en efterlängtad ansiktsmask. Sweeeet!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: