>

Lördag, och inget vettigt gjort..

Eller kanske lite då? Vaknade 8 idag och av någon anledning har dagen bara rusat iväg. Ofattbart. Men har ju städat, tvättat kläder, gjort rent bur, bytt sängkläder, och badat Potatis :D! Och sånt typ. Kanske ska jag blöta ner lille Nosse bara för det också :D Skit taggad!
NEjmen fan, måste äta något också. VILL HA PIZZA. Hoppas man har grejer hemma, så kan man äta hemagjord, omnomnomnom<3
I veckan får jag in lite lön, ska bli gött som fan. Och NEJ jag tänker verkligen INTE bränna alla mina pengar. Visserligen ska jag köpa Ranma (dock endast TV serien, så sparar ju lite (aa)) och NANA, men det är något jag har planerat, alllllltså inget impulsköp. Impulsköp är dumt och onödigt. Men resten blir sparpengar. :) Jobbigt värre bara att man måste gå till banken för att lägga in pengarna på mitt sparkonto.. Ahja.
Nu ska vi se... PIZZA VARE VA?! hah

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: