>

Mat är inget bra :)..

Har nyss ätit lite, så mår inte speciellt bra just nu. Men iaf, kollade nyss klart på Memoirs of a Geisha, lika bra som alltid :) FÖRUTOM ENGELSKT TAL! Man sitter hela tiden och trycker fram massa tårar gång på gång under ehm typ lite mer än 2 timmar :) Nej asså, dom kommer bara av sig självt. Förstår inte folk som tjatar om att "filmen börjar bra, men blir allt för lång och sentimental" Jag tycker den är skitfin!
Jag hoppas på att magen snart ska kännas LITE bättre, så kanske jag kan gå ut och springa lite, skulle kännas skönt. Undrar bara om mina ben och fötter orkar bära mig just nu? Ahja, så länge ska jag fortsätta se på Rurouni Kenshin - Trust & Betrayal (började kolla lite imorse). Så fin så, -gråta gråta- Slänger in en mysig video, jag gillar defenitivt Kenshin bättre i Trust & Betrayal, dock skulle jag önskat att han hade träffat Kaoru redan då. Jag tycker så synd om honom, varje gång jag tänker på slutet av Trust & Betrayal..
Kolla hela, eftersom slutscenerna av OAV:n visas i slutet av videon, och dom är bara för sorgliga <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: