>

NANA vs. Ranma?

Ibland är det svårt.
Jag tänker såhär va, att jag tjänar rätt mycket i sommar, så har ju råd att köpa båda NANA och Ranma (mina first måååste ha serier) Men ändå känns det lite onödigt att slänga iväg SÅ mycket på en gång. Såhär är det va, jag vill först och främst se NANA, men vill köpa Ranma nu när det fortfarande finns alla boxar, helt plötsligt kanske dom inte går att få tag på i Sverige, då blir det bara jobbigt.
Ibland är det svårt.
Det känns som om jag använder den meningen för mycket nu :)
Ja,vad gör man vid sånna här tillfällen? Det får väl bli att köpa båda på en gång så har jag inget att fundera på. Bara att inte slösa för mycket sen. Ska ju spara sen när jag fått allt! :)

<3
<3
hah
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: