>

Tjockis nomnomnom

Just nu sitter jag på jobbetoch äter Berts pannkakoe ;D Snart ska jsg vilaa lite, typ till 1, för då börjar vi jobba igen !! Vi har börjat lägga plattor soom är svarta och vita, som ska bli ett stort schackbräde. snaart kommer nog dom suuuuuuperstora schackpjäserna också. Vi hoppas hinna klart med schack brädet idag, och det gör vi nog också ;D bara 64 plattor eller nåt så :D efter detbska vi göra ett till schackbräde och lägga ut 24+ några kapade plattor där vi börja. Fan ettbtag va jag orolig att vi inte skulle hinna göra klart allt, men nu känns det lire lugnare :) Fan tror inte jag skrev igår, men vi jobbade iad 11,5 timmar, och det va jäävligt blött, och jag körde på Jennys huvud med en skottkärra ;<
Och idag blir det kanske att jobbaa lika länge ;;D
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: