>

En mysig hemmakväll

Har nyss sett på The Dead Zone med familjen, och det va väldigt trevligt. Dock är jag supertrött nu, så blir läggdags.
Min pappa värsta passa upp på mig - frågade om han skulle hälla upp mer glögg åt mig och när jag hade ätit färdigt tyckte han kanske att jag skulle ha något att svälja ner med, för han hämtade julmust. Och innan jag skulle gå upp för att lägga mig kramade han mig och sa något i stil med "Tack för att du finns, min underbara dotter" :)<3
Det är så trevligt att ha blivit mer nära med pappa igen, förut antar jag att han var osäker på om han kunde krama mig, prata med mig och massa sånt, eftersom jag var så undvikande..
Ja, bilden är ju några år gammal!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: