>

God eftermiddag!

Det är lördag idag va? Sick, min röst är fortfarande fucked up även om jag börjar känna mig riktigt frisk. Har typ inget ont i halsen, men ändå har jag jättesvårt att prata. Kul att det snart är skola då, kommer ju inte kunna prata :<
MEN NU VILL JAG HA MIN JÄVLA LÖN, fan.
Jag måste sola snart, men min mor säger det är inget bra eftersom jag inte är frisk. Typ man blir asvarm sen komma ut i askallt väder något sånt där.
Kanske bli rösten bättre om jag skriker lite och så :)? Typ "kommer igång lite" - eller så blir den ba askass :<
Fan jag vill ha nåt att göra, har redan städat, tvättat, gjort rent burar och allt sånt där skit man kan göra. Undra om mor vill spela nåt sällskapsspel med mig snart kanske?! :DDD
"I'm outta here, i gotta go have sex with aloooot of girls"
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: