>

HAHAH FAN VA FUL <3




Hamstrar är bra roliga ibland..w
Idag ska det väl städas lite, så ska snart bege mig till toan (och väcka bror först)! Har typ kollat lite på datorer idag, eftersom jag blir halvtrött på min dator ibland, fan den kunde funkat bra om jag aldrig haft det där dumma tangentbordet&musen som sabbade datorn.. Eller den funkar bra, i perioder. Frågan är bara, ska jag köpa en ny stationär, eller en laptop?
Stationär är typ 372857813 gånger bättre, när man ska spela och shit, tänk om man får vredesutbrott på en laptop och börjar slå på tangentbordet, så går hela datorn sönder (får kanske köra med externt tangentbord haha?) Jomen laptop låter bra, då behöver jag inte göra mig av med min älskade (men lite krångliga) dator :) Måste ba få lönen, ehum..
Men min mor har ringt förra veckan, och igår ringde Sofis kickass mamma och skällde lite ;) Så får väl hoppas på det bästa!
Tjadå!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: