>

Hemma idag igen!

Jag hade verkligen sett fram emot att gå till skolan idag, fan asså, fan! Jag som kämpade så bra igår kväll :) La mig strax efter 9, det gick inget bra att somna. Vid halv 1 gick jag ner och la mig lite vid kaminen. Gissa om det är mysigt att sitta vid eld på kvällen/natten och ba njuta av värmen :) Sen gick jag gjorde två mackor, för jag brukar somna bättre om jag nyss har ätit. Sen gick jag upp och somnade rätt fort faktiskt, dock skulle jag bara få sova max 3 timmar inatt, men ändå. Så blev det ingen skola, fail.
Så idag vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Städa, eller om jag ORKAR spela sims... Låter ju kul. Eller ah, det är kul att göra gubbarna i sims :D
Kommer ihåg när jag gjorde den här..
Snygggging ;D
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: