>

Höhöh, jag är bra :z

Sitter typ och spelar UNO hela tiden, tyvärr på mobilen. Det lät ju lite sämre.
Idag har jag ingen aning om vad fan jag ska göra alls, satt nyss och såg klart på andra säsongen av Ranma, och funderar på om jag ska påbörja den tredje säsongen.. Men känns så tråkigt. Undra om mor har tid att spela spel med mig, kanske? :) Annars får jag väl se någon film, blev faktiskt lite sugen på Wallander, det va längesen.
Kunde ioförsej fixa julgranan, men har typ bestämt mig för att göra det i veckan, såå.. Hoppas det blir kramsnö snart :D DÅ SKA JAG LEKA!
Nejmen ärligt talat, imorgon är sista dagen i skolan, det känns fan jobbigt. Vad fan ska man göra hela lovet liksom? Jag tycker inte om att va ledig så mycket.. Fast skulle va kul om man åkte nånstans och handlade, får väl hoppas på det bästa!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: