>

Jag gör inget vettigt alls

Vaknade idag och kände mig knappt bättre än igår, sorgligt. Hade ju hoppats på att va superbra! :) Jag har fått mycket fritid nu, men ändå känns det som om jag bara låtit den här dagen gå förbi. Vad har jag gjort, tro? Jag har laddat ner appar och spel till mobilen och jag har kollat tintin. Och när man är hemma hela tiden är det liksom inte kul att göra något heller, för så fort det är gjort är man tillbaka på samma ruta och undrar vad i helvete man ska göra :) Nu har jag vart borta tillräckligt tycker jag allt, men nu är det helg också. Två dagar kvar att bli bra på. Låter ju så mycket roligare om man säger så.
Hur ska jag göra de sista timmarna av den här dagen meningsfulla? :) Kanske se Ranma. Kanske se nån Ghibli film. Kanske se Samurai X. Ne inte samurai X, just nu vill jag inte ha ett olyckligt slut. :) DÅ kanske en ghibli film vore nåt? Bli helt glad och varm i hela kroppen. Men ändå vill jag se något med lite brutalitet i sig. Det är svårt ibland, jag sitter totalt fast i en konstig värld full av anime, och jag vet inte vart jag ska ta vägen :D
Det får väl bli Ranma, antar jag - chill, mysigt och roligt!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: