>

Juste, min intressanta dag ska jag ju berätta om!

Jag vaknade 6 idag, med tofs på skallen, så håret behövde jag inte göra ett piss med :D Bara ta på maskara, sen gick jag ner satte mig vid laptopen och åt lussebullar, astjock :D
På verkstaden va jag och Sofi asduktiga, gjorde program och massa shit. Och antecknade massa inför "CNC-uppkörningen"(astuff) nästa vecka (a)!
Skulle ju prata med Backman idag igen, men han va inte där... Så fick hjälp av Annika :D, så jag tror faktikst det fixar sig med att hinna få lönen innan jul, för hon va jätte hjälpsam :D! Måste ju hinna köpa julklappar.. Fast har tänkt lite på det där, vill ju köpa lite dyrare grejer till mor, och på så vis känner jag ju att pappa kanske bli stött om han inte får lika mycket typ "Jaha, så mycket tycker hon om mig..". Men sen känner jag att FAN det blir syrt om man ska se det så. Jag själv tycker inte speciellt mcyket om jul och födelsedagar etc, eftersom nu för tiden är det som förväntat att man ska få massa grejer. Tycker faktiskt det är riktigt synd. Jag skulle inte ha nåt problem alls med att inte få några presenter alls på min födelsedag eller julafton, så har jag tyckt i många år nu. Men angående denna julen igen. Har pratat lite med mor och så, och hon tror inte han kommer ta illa upp om han inte får lika mycket som henne. För jag vet verkligen något jättebra till mor, som hon verkligen behöver :D! Jag hade tänkt på något liknande till hennes födelsedag, men var pank då.. Så kan ju vara lite som en sen födelsedagspresent också :)!
Pappa älskar nog mig ändå ;)
Daddy och jag på BB<3 Och jo, jag tittar faktiskt fotoalbum just nu :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: