>

Meningslös dröm igen

Vaknade nyss efter att ha drömt en såndär konstig dröm som liksom inte har någon direkt mening. Typ va i skolan som vanligt, hade tydligen klackskor(wtf?) på mig och värsta kläderna.. Så va vi i verkstaden, och höll på skulle hälla massa snö på en motor och massa underliga saker.. Saken va ju att det skulle va något bra, vi skulle bygga nånting, dock kommer jag inte ihåg. Så hade vi på oss overaller :D Och sen gick vi till biblan för att läsa böcker på internet. Och då hade jag fått ett mail från en gammal "vän"(inga namn :D), som frågade typ hur jag hade det och shit. Sen vakna jag.
Tyckte det va en allmänt rolig dröm, men den fick mig att känna som om jag vill prata med någon som jag inte pratat med på ett tag och se hur allt är ^^.
Blev även lite besviken när jag vaknade, hade ont i halsen och känner mig nästan sämre än igår HAHA, jag pratade och stojade för mycket igårkväll :<
Ne men det är chill, knarka halstabletter :D:D:D
Länge sen man såg Scooby eller vad?! Ska nog glo lite (a) <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: