>

Kul i verkstaden! :D

Känns rätt så awesome att va tillbaka i skolan :) Fast jag är rätt förvånad, är fortfarande hes och shit. Men ändå :D Det va kul att se Sofi igen, hon dansar ju så sexigt :* Vi pratade med Backman, och vi ska söka upp honom imrogon och hoppas allt fixar sig med lönen, har ju massa att handla innan jul :z Och vi åt pizza också! :D Eller nej, kycklingtallrik vare visst, men ändå! Och sen så vart det jättekul också senare för att.. ahh för att :''D!
Har typ nyss kommit hem, och idag ska jag... Ah jag vet faktiskt inte än.
BTW, va Bonde Söker Fru bra eller bra igår?! (förra veckan va rätt awesome också :D) Stackars Tomas, alla brudarna vill åka hem haha. Fisen grät ju :D Men about förra avsnittet, jag älskar " Taggatrå' "  låten :)

MEN DET HÄR ÄR DAGENS LÅT HAHA :D!
Tog lite snygga bilder med min kickass mobil!
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: amira

Godmorgon godmorgon! Sovit gott? =)

2010-12-10 @ 09:52:41
URL: http://amirayaserii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiin..... [email protected]

2010-12-10 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: