>

Mini shopping

Har nyss vart i stan med min käre mor! Först vare Lindex och kolla underkläder, hade önskat dom skulle fått in mera av en viss BH jag ÄLSKAR (har en redan, men vill ha i en annan färg..), men inte då, och den färgen finns inte på internet heller ;o Skulle fan ta den sist jag såg den, då fanns den iaf i 70DD.. Provade en 80C (dom tjatar ju jämt om att man kan gå ner en kupa genom att öka bredden på den) men shit va fult. Alldeles för liten kupa, och tror det var typ en meter för stor haha. Dessutom så fick brösten ännu sämre plats när det va massa push up (är ju typ ALLTID det bara upp till C-kupa av någon annledning... diskriminering...)
Iallafall, hittade två bhar från mitt favoritmärke Ella M! Och hittade en stickad tröja, mest för skojj skull. Glömde tyvärr av att kolla trosor, men har så mycket så care :D
Och köpte smågodis till handlederna.
Efter det åkte vi till mormor morfar igen, fick sådär förbaskat ont i magen igen!..
Sen vart det handla lite dricka, massa exotiska frukter och kul tills ikväll. JAG har iallafall planerat att spela nåt kul sällskapsspel :)!
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: