>

På onsdag ska jag till lugnås ;)


Tog snygg bild!
Har nyss pratat med mia, och så ska jag till henne efter skolan på onsdag :D Får hoppas att jag får sällskap på bussen, annars får jag åka helt ensam igen :'<
Jag känner inte som om jag har något speciellt att berätta om den här dagen, för jag kommer inte direkt ihåg något! Eller jo, jag och Sofi åkte bussen ut till McDonalds (skulle till Sagitta), sen när vi ska åka bussen tillbaka så stannar inte bussen. Fan asså. Meb som tur va hämtade Sofis morfar oss, så vi hann till idrotten precis i tid typ. :D
Om någon timma är det Ung & Bortskämd, och just nu tittar jag på 16 and Pregnant, awesome!
Måste gör nån mat snart.. Har städat och plockat lite sen jag kom hem så ah.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: