>

Såhär ser min mobil ut nu för tiden..

ÅHHH SÅ BRA DEN ÄR <3 Inte :< Allting är så dumt, och jag har ingen aktivitetshanterare som jag kan stänga ner program med, och det är bara touch när man ska ringa nummer....... :< Jag testa nyss den, och den sugeeer! Den har väl inte alltid vart så men, förr i tiden (tror) jag iallafall att det hände nåt när man trycker med naglarna (Går ju inte trycka med fingrarna när man har långa naglar, helt fel..) Och superliten skärm, och dum. Ah, min är iallafall blå, så det får väl va plusset..! Dock skulle jag vilja ha en gul eller ljusrosa :D
Om jag kommer ihåg rätt är det superkass batteritid på mobilen, illa... Men det får jag väl kolla upp idag antar jag
Just nu är det väldigt synd om mig.
Jag har fan ett jävla oflyt nästan hela tiden.. I söndags fick jag ett ascepe virus, som inte lät mig göra nånting.. Så fick köra om datorn (det är liksom careface, men jag syftar på min otur). Och dagen efter (igår) gick mobilen sönder lite.
Undra vad för dåligt som ska hända idag..?
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: