>

Snart läggdags!

Har nyss sett på Ung & Bortskämd, och ska väl snart lägga mig. Blir nog inte skola imorgon, föräldrarna tycker att jag borde va hemma, aja bättre en dag till än att riskera (att lättare) bli sämre.. Men på onsdag så :)! Pratade med mor lite om mobilen, kom fram till att det får nog bli en ny mobil då (såklart betalar jag den själv..), så får väl se. Antagligen blir det en ny Touch Diamond 2, för jag är totalt kär i min älskling, och vill inte ha något annat :) Va löjligt det känns.. I augusti skaffa jag en Touch Diamond, sen blev jag av med den, så köpte en Touch Diamond 2. Och nu är skärmen bajs, så ska nog köpa en ny Diamond 2.
Precis samma gällande mitt tantbord, köpte ett likadant som jag redan hade. Jag är nog lite smånördig med att byta till något nytt när jag hittat något jag trivs med :D
Dock vet jag inte hur jag löser pengafrågan.. Har ju inte fått min lön än(!!!), men mor sa hon kunde ta ut från mitt sparkonto, för det har jag rätt till eftersom jag lagt in MASSA pengar där :) Så snäll! <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: