>

Usch va jag känner mig äcklig.

Vaknade nyss och är skitförkyld.. Tänkte jag skulle ringa sjukanmäla mig, men då märkte jag något som jag aldrig varit med om förut. Jag kunde inte prata, det kom inte ett ljud! Så fick smsa mor så hon sjukanmälde mig. Efter ett tag kom det iallafall viskningar, men som om någon hör det? Men får väl hoppas jag kan prata "normalt" om någon timma.
Och så missar jag vollyboll turneringen, hade faktiskt sett fram emot den, antingen vara med eller ba titta på.
Ska se på Storm of the century, och dricka tea :) Sweeet.
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: sofi ;D

Kom te skolan imorn ! de ä as trök utan dig juu :( de gör inget om du inte kan prata fasen va skönt de blir :D ;) haha ne men du kan skriva lappar ;)

2010-12-01 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: