>

God kväll

Skolan va faktiskt  rätt okej idag, svets - det är ju inte världens roligaste grej direkt men.. Men dock börjar jag bli lite smått irriterad på snön, snö är ju fint och jätteskoj att leka i, men nu tycker jag det börjar bli lite mycket, är ju typ en halvmeter snö ute. Vilket är j-vligt mycket!
När jag kom hem idag vet jag inte vad jag gjorde, men helt plötsligt blev klockan 4 och det va dags för Top Model! Efter det har jag tittat på Love Hina idag igen, tihi <3 Kan inte beskriva hur mycket jag tycker om den serien.
HAHA!
Och om nån dag borde mitt paket med anime filmer komma :) YAY YAAY YAAY happyface :D
Har nyss duschat och sitter nu med asniktsmask (såklart?!) och hårinpackning, ska snart skölja ur det och fortsätta titta på Love Hina :D
JUSTE en helt UNDERBAR sak hände nyss! Ringde till min söta granne Maj och frågade om hon kunde skjutsa mig till skolan imorgon (har sovmorgon, och stå 30 minuter på den dumma busshållsplatsen är sjukt jobbigt, när det är kallt och snöar..) Det gör hon gärna. Maj och Börje är bara för bäst :)
Pusshej!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: