>

Hejsan svejsan!


Dagen har vart som vanligt. Eller, jag hade typ lockar i håret :z Hel cepe, men ändå har inte haft lockar sen maj förra året ^^ Hittade inte mina nycklar i skolan eller hos polisen. Så får väl bli att fixa nya. Sovmorgonen idag var inte mycket till sovmorgon, gick upp kl 6.. Så funderar på at kanske sova till 6 - halv 7 imorgon, och skita i smink. Kommer säkert ångra mig när jag väl vaknar, men ja, det får väl bli som det blir, ögonen bara svider. Inte mycket sömn de senaste veckorna. Imorgon ska jag nog kirra Sukisho, Princess Princess och Wedding Peach <3
Nu ska jag duscha, sen dricka tea och se på Sailor Moon. Hare bra!
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: