>

Sukisho

HEJ!
Det känns bara som att jag MÅSTE ha denna anime-serien (sukisho) :) Tyvärr är den slutsåld på alla svenska sidor, förutom en :o MEN HÄR ÄR HAKEN, ska nog spara pengar till Ranma, Ranma var liksom den näst första (andra, asså) manga serien som jag läste, och har alla böcker, såklart jag måste ha TV serien också! Sååå rolig är den :) Och den är viktig för mig.
Måste bara ha min "månadspeng" för Mars. Har jag TUR, så finns Ranma boxen kvar då. Det är ett sånt jävla KAP! Tänk er, att köpa den, ÄVEN om det ytterst troligt är en bootleg (pga det låga priset), man sparar mer än 4.000 kr mot om man skulle köpt alla lösa delar. :)
Gotta have it, gotta luvv <3
Har jag tur, så kommer även Sailor Moon imorrn. Menmen, jag har ju massor att se på ändå (aaaaa)
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: