>

Tänk om..?

Kom nyss hem från skolan, dagen har vart lite hit och dit, men mest bra tror jag.
Först CAD, blev klar med hammaren, har bara typ 1 eller 2 ritningar kvar att göra. Sen hade vi arbetsmiljö och säkerhet resten av dagen, det va skoj! Vi fick hålla på med elkablar och så :)
Efter skolan satt jag och Sofi och spela kort i en halvtimma, under tiden ringde Ludwig till Philips telefon för att prata med mig(wtf? aja :o). Han ville att jag skulle ta hål i hans öra, idioten har satt i töjningar i två hål nu som han gjort på två dagar... Men sen slutade Sofis pojkvän, så då gick ju hon med honom hem. Själv satt jag kvar. Fick vänta ca. en timma på att Ludwig och Schödin skulle komma. Sen tog jag hål (fjanten vågar inte själv ;)) och så stod Ludwig typ och försökte trycka i en töjning , i ja, nästan en timma. Tillslut åkte den igenom. Själv klippte jag upp mitt nya kombinationslås. Nåt va cepe, men sen gick den att öppna när jag klippte sönder den :) Men ändå. Sen så typ stog vi vid ytterdörren, så kom Kevin, Alex och Jocke(gullepojkar det där!) för dom hade slutat. Gud va sur jag blev, Ludwig höll på och tönta sig, typ mot dom. Så jävla dum är han. Sen gick Ludwig och dom andra killarna som va där, och så vart det lite skit. Blev väl lite ledsen, men då kom Alex tillbaka, så pratade vi lite, och sen fick jag min första kram på två månader när vi skiljdes åt :)<3! Tänka sig va, både igår och idag gjorde han mig på bättre humör. Han är på nåt sätt lätt att prata med, även fast jag knappt känner honom :)
Gammal låt, men vem bryr sig?
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: