>

TJAFAN!

Kom nyss hem från skolan. Som vanligt med 14:10 bussen, eller när den nu går :)..
Har inte engelska idag, och inte imorgon heller,. så har ju sovmorgon kan man säga, dock åkte jag till skolan vid vanlig tid idag och kommer nog göra det imorgon också, så jävla tråkigt :) Men hellre skolan i 1,5-2 timmar än att stå och vänta på den sabla bussen vid E20 -_\\ (<-- Söt emo, javet :D)...
Vet inte vad jag ska säga om dagen, fick faktiskt va med på det mesta på idrotten, va ju ingen sport eller så, så yaay :D Och sen ska vi fortsätta med det vi gjorde nån annan gång, då blir bänkpress! Ska bli riktigt spännande att se vad jag tar där, är ju inte jättestark i armarna (Och vill heller inte bli starkare, tillräckligt stora armar redan, så det räcker!), men hade vi tagit i benen skulle jag typ va en av dom bästa, tar ju ca 210 i benen ;) Haha, lite stolt är jag allt :D Eller egentligen inte, men :) Det är så skoj att vara bättre än endel killar.
FAN VA JAG VILL HA PIZZA NU :zz Ska kanske göra hemlagad? :) MUMS hihi
Satt just nu och lyssna igenom mina As I Lay Dying-låtar, och gud vad dom påminner mig om 7an. 
Haha, denna och en annan låt satt jag och lyssnade på varenda jävla morgon i bussen! :D
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: