>

J-vla dumfan

Som att förgäves försöka öppna en låst dörr.
Jag vet verkligen inte vad som finns i ditt huvud.
Jag trodde jag visste, men nu är jag inte ens i närheten.
Finns det hopp?

Hejsan!
Så idag började skolan igen, kan inte säga att det var det bästa på länge. Lite extra tråkigt va att mitt smink blev helt jävla PERFEKT idag, sen så krångla jag med några cepeöronfransar som jag aldrig testat förut, dom var inte alls lätta att få dit snyggt, vilket lösögonfransar brukar vara. Så ja, slutade med att jag valde att gå utan, och ska nog skippa fransar ett tag nu. Men ja, det dåligt ;o, hade lite ögonfranslim runt ögonvrån och under ögat. Fast det var ju inget som störde när jag åkte hemmifrån, tyvärr störde det senare, det började flaga loss eller vad man ska säga, vilket INTE såg fint ut eftersom jag hade lite glitter runt ögonen och sånt där. Inget lyckat, så ska nog skaffa franslim och fransar, ah. Så slipper man det lilla extra arbetet + eventuella missöden ;D
Men ja, about the schoool!
Vart som vanligt, vi har fått ett bra schema :) slutar som senast kvart i 2, men för det mesta runt 1. Lite tråkigt med bussar bara, men får ta mig i kragen och börja dra till gymmet igen, har latat ner mig. Nejmne det är inget vidare skojj att gå i 25 minuter nu när det är så kallt, spec inte med converse skor..
Hade en ny kille i klassen, Dennis hette han. Och ja juste, VI VA I VERKSTADEN, glömde jag säga. Haha blev MMA svetsning för mig (det är trååååååkigt att svetsa) har inte svetsat det sen nästan ett halvår, men ah, I'm a natural ;)
Ett riktigt plus på dagen, var att "en viss person" hälsade på mig, var knallsäker på att personen skulle dissa/dissade mig. Men ja. Det var ju bara ett "Hej", såå..
Det var faktiskt riktigt trevligt att träffa Sofi igen, hon hade klippt lugg och så, fint :) Hon sa att mitt hår hade växt rätt mycket sen vi började gymnasiet, vilket gjorde mig riktigt glad :) Nån annan än mig och min mor som lagt märke till en så viktig sak ;D
Pusshej nu ska jag hämta ut min äppelpannkaka ur ugnen och sen se på Laputa - Castle in the Sky
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: