>

Goddag :)

Gav mig själv en timmes sovmorgon, men dock ångrar jag det nu. Trivdes inte utan mitt "vanliga" smink. Usch. Men ja, skola va kul. Fick reda på att jag ska göra nationella matteprovet imorrrrrrrrn, får jag vg elelr mvg på det blir det matte B kurs dirr :o så hoppas jag får vg :* dessutom pratade engelskalärarebn om att jag aknske kunde börja på engelska B kurs sen i vår, man får se :> Svenskan va kul, fortsatte med argumentation idag. Jag älskar att argumentera, och har väldigt många åsikter, så det va roligt :D Idrott hade vi oxxå idag, har faktiskt börjat gilla idrott, liite (i know , right!) men ehh. skadfa foten lite. så ja kan inte röra på den och gör ont att gå (Y)
När jag kom hem hade jag äntligen fått mina sööööööööööta skor :D:D:D yaay yay.! Och omdömen, dom såg väl rätt okej ut så.
Nu ska jag tända brasa i kamin (som vanligt :z?) och sen se på tv :):) snart äre top model, ayee. dom ska ju göra make overs idag, lätt det bästa :DD
btwww, imorrn blir det ikea! :D
pusseen
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: