>

Kom hem för 1,5 timmar sen

Hej igen :)
Blev att gå hem från skolan, har feber :< Så fick vänta 2 timmar på en buss, det va ju jätteskojj. Men jag spelade sudoku och biljard på mobilen, överaskad av att mobilen inte dog :o
Men humöret är iaf lite bättre nu, fast jag mår illa. Åt en glass, asså inte isglass nu utan "vanlig".. Och det vart väl kanske ett halvår sen jag åt sån glass sist. Hoppas inget värre händer med min hy nu bara för det. Ah iförsej, är fejjan redan förstörd, för tillfället (y) så det gör väl inget *-*.
Hoppas det börjar nåt kul snart på tvn. Nu borde snart dom värsta BARNprogrammen vara borta från typ alla bra kanaler :) OH JUSTE, beställde nyss mobil, fast får väl se hur lång tid jag får vänta på den ^^.. Är ju från Hongkong så. Bild:

söt va? ;D
Slänger även in en låt som gör mig glad
/JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: