>

Ohayou!

God morgon :)
Vaknade för nån timma sen, och gissa vad? Jag har fortfarande lite feber. Det är ju jättekul typ. Va nyss ute och tömde aska, så jag kan elda lite. Sprang ut i bara hoodie och skor, det va rätt kallt. Menmen, det går ju bra när man kan sitta och värma sig framför en mysig brasa efteråt ;)
Eftersom Hello Kitty mobilerna va slut så ska jag få tillbaka pengarna, kunde ju få en annan mobil, men jag ville ju ba ha Hello Kitty om jag skulle ha en ny mobil. Menmen, antingen så tar jag dom pengarna med mig till Skövde (SKA bli frisk tills dess!), eller så beställer jag hem lite anime! :D
Just nu letar jag efter nån skoj manga att läsa, läste nyss ut Parallel så.. :3 Den va bra, men inget som fånga hjärtat, om man säger så :)
Och så ska jag nog sart gå ner och göra lite soppa.. och dricka tea! hihi :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: