>

Sjuk fortfarande

Ohayou!
Otroligt, febern sitter fortfarande kvar >.< Har jag otur måste jag va hemma imorgon och inte kunna åka med Mia till Skövde.. Blä på att bara sjuk!
Sitter just nu och söker anime på sfbok >:'D Hittar ju så mycket, men kan inte bestämma mig om en sak. :)
Ska jag ha Sukisho eller Loveless? (Båda inom ungefär samma genre, yaoi/shonen-ai ;D) Typ Sukisho är 300 kr dyrare och 1 avsnitt längre än Loveless.. Humm.. :D Sen att jag inte vet vilken som är bäst, är det sämsta :3
Vågar man smygkolla lite på serierna på youtube tro? , tihi.
NEJ, det är fusk! >_> Men typ.. Storyn är ju på sätt och vis samma, en pojke som har problem med att reda ut sitt förflutna, samtidigt som han blir indragen i en konstig situation med en kille som älskar honom... Båda värkar så bra! Omg :< Men kan ju inte gå och ba köpa hem massa gaymanga :z.. Så bra är inte yaoi. YURI IS THE SHIT!
Aww (aaa)
Men Sukisho verkar ju vara LITE mer yaoi, och Loveless lite mer oskyldig shonen-ai ;).. Lite porrigt skadar aldrig! Och typ.. Loveless verkar va lite mer "fight fight fight" vilket jag tycker är pretty boring, för det mesta.. Men sen om jag köper Sukisho så kanske Loveless är bättre ändå.. :D Nu måste jag ju tänka igen! :<

//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: