>

Sommmmmmmmaarr..

Jag hittade nyss min söta byxdress, och blev så himla sommarsugen. Jag gillar ju inte riktigt solen och allt det, men nu längtar jag som bara den. Skulle gärna ut på solsemester nu i år! Men så blir det nog inte :D Men är så himla sugen på åka ut med båten och så! :) Och typ kanske åka kolla på skoj saker. Och BLI BRUN och snygg. Ska nog snart börja sola solarium lite nu igen, inte så mycket som förut (det blev lite väl dyrt.. och väldigt obsessing :z) men lite, jag är snyggast med lite färg på kroppen :). 
Nej nu vill jag ut med båten, seriöst! Bara jag får ett eget tält såklart, vill ju inte ligga med min familj i båten! Men det skulle va jätteskoj :D Och gå till stenstranden, på Hovden! :):)<3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: