>

4 dagar kvar.. Trodde jag?

Idag på jobbet så kom Magnus och frågade om jag ville ha en (eller kanske några fler) vecka till på Elux. Såklart sa man ja, men det är ju inget säkert. Men man kan ju hoppas på det :)! Dock kommer jag nog inte kunna ta mitt 3:e jobb då, och blir det bara EN extra vecka så kommer jag vara sysslolös i hela 3 veckor, USCH :'<<<
Haha, ;) Vet ju inte vad jag tjänar på det där jobbet på skolan, så får hoppas jag inte går miste om något :<... Typ skulle man tjäna 60 kr i timmen, så skulle jag sammanlagt tjänat långt över 20.000! Men det är en risk man får ta :) Och så får jag bara någon mer vecka så blir jag överlycklig. och ÄVEN om jag bara får en extra vecka kommer jag ändå sammanlagt ha tjänat runt 15-17 tusen den här sommaren.. Det är ju mycket mer än NOLL!
Men nu ska jag inte gå in för mycket på det :) Det är ju inte ens säkert än ^^.. Men man får väl se!
Nu ska jag snart göra mat, se på GTO (:D:D::D:D::D::D:D::D:D::D:D::D) och ta det lugnt innna jag ska sova.. MEN innan det måste jag fundera mycket seriöst på anime. HMM!
Jag som tyckte jag hade mycket pengar då... :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: