>

EN DAG KVAR PÅ ELUX :')

Idag fick jag va på monteringen (brukar va på dörrar!), så det va nytt, lite tråkigt bara att man måste lära sig allt om hur det går till där och sånt bara. Ska va där imorgon också, som även blir min sista dag på Elux :D Skönt, men är lite sur. man får inte behålla byxorna som man "fick". :) Ska lämna in dom imrogon, så måste tvätta dom nu, kan ju inte lämna in något som luktar mögelbanan :$ Skiseriös men ah.
Va och handlade lite efter jobbet; deo, mask, bh, 3 par trosor (jag älskar sånna där fluffiga trosor(A), helst i siden aktigt tyg) , jag har blitt obsessed med underkläder, hahaha :D
och juste, fick paket från JUNKYARD idag, yaay :D
Nu måste jag byta om, ska åka till mina kusiner :) SORT SOM FAN
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: