>

Ett kort inlägg! (ELECTROLUX<33)

Ända sen jag började jobba har jag knappt ork eller tid att skriva ett inlägg eller så. Men jag har väl lite att berätta nu, kanske, tihi. Slutade ju på Fredslund i fredags, SÅ JÄVLA skönt. För mycket psykisk påfrestning. Don't get me wrong (många fattar fel när jag säger det..), jag har inga problem med att torka bajs och göra skitjobb. Men jag trivdes inte speciellt bra, var bara näst sista dagen som var bra. Men det var ju för att det va en kul kille på min avdelning.
Men ja, har vart på Elux nu i 3 dagar, och jag känner mig verkligen hemma. Alla är så trevliga och allting. Man får till och med beröm ibland. Och Äpple och Greven är mina typ, dom skulle lära upp mig, som är så himla snälla :D Jag känner mig riktigt lycklig på Elux faktiskt, lite slit ibland, men jag skulle gärna jobba där!
Ahja nog om det, jag funderar på att snart gå och försöka sova, har bara "sovit ut"(vakna utan väckarklocka och såå..) en enda jävla dag de senaste 3 veckorna.. Det blir skönt sen med helg, och på fredag tänkte jag gå handla massa underkläder, sånt där kännas så himla "onödigt" (iaf, BHar.. både tråkigt och dyrt) men nu när man har så mycket pengar känns det helt okej att köpa massa BHar och så.. Min bästa har byglarna börjat komma ut, suck. Och ja, JAG TYCKER INTE OM ATT HANDLA KLÄDER :')! För dom som vill veta..
JUSTE, imorgon ska jag äta hareyoghurt som lunch, hur gott som helst!

//JOHANNA
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: