>

Jag tror fan jag är död!

.. Eller det känns så idag, har haft så jävla ont på baksidan av mitt vänstra knä (eller vadå baksida, men knäveck kanske det heter då!) Och benen värker av att stå så mycket. Jag har vart nära på att trilla, och allting har snurrat. Men det är skönt att va hemma nu, ta det lite lugnt. Fast jag tart det inte så lugnt, får totalt damp på alla jobben, målen blir bara högre och högre, men hur ska jag klara av det? Jag vet inte hur jag ska göra med mitt 3e jobb.. Jag får ju en vecka till på Elux, men kanske skulle kunna ta det på skolan ändå. Men allt är ju så osäkert, tänk om jafg säger något till dom på det jobbet, och sen får jag någon mer vecka på Elux? Nej, va jobbigt det känns.. Och liksom. Jag vill inte va ledig i 3 veckor. Kommer typ inte ha någon (ny) anime att se på... Vad fan ska jag göra i 3 veckor?! Jag hatar verkligen såhär lååååånga lov. SKa jag tacka nej till jobbet på skolan, och bara hoppas på att jag får EN TILL extra vecka på Elux? Men risken är att jag får vara ledig i 3 veckor då.. Att det ska va så svårt.
Jag skulle gärna ta det på skolan, man jag kan ju inte säga något säkert beslut till dom liksom, fan.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: