>

SÅ JÄVLA TRÖTT!

Minaögon svider, men problemet är ju att jag har SÅ svårt att somna tidigt även om jag är "trött" :<. Ahja, har bara den här pch näst veckan kvar på Elux, wow!. Jobbar lördag den här veckan, känns halvbra, men iallafall! Sen blir det jobba på skolen, vetefan vad man gör men! :) Nu har jag fått sånt där cepesug igen. Jag blir alltid rätt sugen på att köpa kläder på sommaren, visst kan man förstå dom flesta som känner så, eftersom det är liksom shorts och alting. men jag användwr ju samma kläder året runt, jag går inte i shorts, jag kör på byxor + tjocktröja. Så ja, varför blir intresset större på sommaren?Ska även köpa iallafall ett par nya converse också. Hah :)
Försten har jag sett klart Spiral, och nyss börjat se The Melancholy of Haruhi Suzumiya. Det finns många serier med ungefär samma story, men den här fastnar. Jag satt och tänkte på att även om jag kommer tjäna rätt mycket i sommar, så känns det lite halvt onödigt att köpa NANA, eller inte men.. Jag tjänar ju ändå big money i sommar, så tänk om jag bara hade HAFT ETT SOMMARJOBB! Då hade det vart lite onödigt (Iallafall att köpa allt på EN gång.)
Sen ska jag såklart få hem ALLA ghibli filmen någon gång, eller asså dom som finns att få i den där Brittiska utgåvan jag samlar. Har nyligen fått syn på en Ponyo i den utgåvan, dock säger jag inte vart den finns ;) Man vet ju aldrig!
På tal om NANA igen, kan NANA verkligen vara bättre än Paradise Kiss? Enligt "statistik"(eller va man ska kalla det) på Anime News Network så är NANA ratad "Exellent" och Paradise Kiss är endast "Very Good", kan det verkligen stämma?! Isåfall är NANA omänsklig.
SWEEET <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: