>

Anime anime anime <3

Som vanligt sitter jag och söker anime, det kommer fan att bli svårt att spara allt jag tjänar i sommar... Haha jag lever badass! Jag har så länge vart intresserad av att se serien NANA, den(mangan asså, inte animen såklart..) är gjord av Ai Yazawa, som även gjort Paradise Kiss. Hennes serier är ju liksom lite speciella. NANA är ju "Excellent" ratad, känner för att köpa hem boxarna, men det är ju 4 boxar som kostar mellan 400 och 600, beroende på vart man köper dom, så det låter ju lite halvkul. Okej ska väl inte säga något. Någon gång måste jag fan köpa Ranma ju, 7 boxar(serien) + box med filmer + box med OAV episoderna och varje box kostar typ 500.. Lika kul det :) Haha.. Nejmen serious man behöver ju inte ha allt på en ända jävla gång.. Fast det är ju liksom kul. Jag som inte ens hubbit se klart på Rurouni Kenshin än, sen ska jag se Green Green och SÅKLART Paradise Kiss.. Och se om en massa serier. Jag har ju redan fullt upp :) Vad ska jag med mer serier?
Men nu ska jag ju se Pom Poko :) VI SES!
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: