>

;D

Har nyss hållt i Potatis för första gången :D Så lyckades ta lite bättre bilder. Han ser så konstig ut.. HAHA Jag är för van vid långhåriga hamstrar :)
Det är lite läskigt asså.: Känns alltid som om jag ska köra över honom med datorstolen, även fast jag vet att han är i buren, POTATISMOS! Skitstörd såhär..
Fan vad dagen har gått fort, nu är det fan snart läggdags ju.. Har fixat med Nosses bur hela dagen, det blev ju lite annorlunda.. Hah jag tror han är ledsen nu :< Det första han gjorde när han kom in i nya buren var att sätta sig på kanten av sandskålen (DÄR SKA MAN BADA!), sluta ögonen och kissa.. HAHA JAG ÄLSKAR NÄR HAN GÖR SÅ. Att han liksom sätter sig på kanten av sandskålen, att han kissar där han ska bada, men det bästa är att han sluter ögonen lite, man ser att han njuter HAHAHAHAHAH! Sötare än Nosse går det inte att bli :)
Fan va skönt, kommer hinna duscha imorgon bitti och ändå kunna gå upp vid 8! Börjar inte förens typ halv 12 ;) Softtt!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: