>

Det är ju fan OTROLIGT..!

Jag har 3 sommarjobb på g. Dom ringde från Electrolux idag, och jag har fått jobb där nu.. Så får sluta mitt sommarjobb på Fredslund en vecka tidigare, så att jag kan ta det på Elux. Tyvärr blir det bara 8 dagar på Fredslund då.. Så blir typ bara 2200 kr, eller "bara och bara" ;D Haha! Det är ju rätt mycket :), Så kan ju fan ta det till att köpa lite Ranma hihi <3 Om jag inte vill spara det, vilket låter jävligt bra! Vet inte hur mycket jag tjänar på Electrolux, tyvärr är det ju 30% skatt dåmen.. Får ju tillbaka det nästa år så.
Och sen får jag hoppas att sommarjobbet på skolan(OM JAG FÅR DET SÅKLART!) inte börjar för tidigt :)..
Känner mig inte speciellt nervös för Elux, men Fredslund känns lite läskigt. Och så kommer jag behöva ta ur mina piercingar, men ska fan bara ta ur den i näsan, läpparna är för jobbiga att sitta pilla med varje jävla dag..
Hoppas på att tjäna iaf 10000 i sommar, INKLUSIVE skatt då!
Men nu ska jag se om mor vill åka ut köra med mig :) Tänkte jag skulle se vart Marieholmskolan ligger eller något, ska ju vistas där mellan 9 och 15 den 21 juni .___. KUL!
//JOHANNA
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: